Puan vermedi·328 syf.··Beğendi
· Bu kitabı bir sene önce bir kız arkadaşım bana verdi. Kitabın adından dolayı hep erteledim. Ne kadar kitap okusak da okuyalım bazı tabuları beynimizden ve ön yargılarımızdan atamıyoruz. Gel gelelim kitaba dört harika kardeşin harika ötesi hayatları ve dünyaya bakış açıları. Jo March sana hayran kaldım. Bence okuması gereken bir kitap. jo march ne diyordu “Keşke bizi yukarıdan bir iten olsa da hiç büyümesek. Ama ben ne desem boş.” Bu dünyayı üzerinde çocukluğumuz geçmeseydi bu kadar güzel olmazdı ve bizde sevmezdik dünyayı.”:::!!!