10/10
·556 syf.··
Beğendi
·
2023 11. kitabı
Bu kitabı nasıl öveyim nasıl anlatayım bilemedim.O kadar güzel bir kitap ki kendinizi bütün yaşanılan olayların, duyguların içinde buluyorsunuz.Onlar acıkınca sizde acikiyorsunuz, onlar yorulunca sizde yoruluyorsunuz.Ve sonuSonunda "Yok artık!" diyorsunuz. Büyük Buhran dönemine gittim geldim resmen. Kesinlikle okuyun okutun.#gazapüzümleri #johnsteinbeck #thegrapesofwrath
Edebiyat
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · Sel Yayınları · 202045,7bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.