Kanunlar, kadını korumuyor / Kimse, kimsenin umrunda değil
9/10
·160 syf.··
2023 3. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2023 01:29
Başta kadın sorunları, kadının aile-toplum-devlet(kanun) .. nazarında sahipsizliği, adetâ ölüme terk edilişi romanın esas unsuru gibi görünse de insanoğlunun bencilliği, samimiyetsizliği de bir o kadar önemli yer tutuyor. Seray Şahiner'i bu kitapla tanıdım. İyilik nedir ? Ve dolaylı olarak sadaka nedir? (Ya da tam tersinden hareketle, sadaka nedir, niye yapılır, iyilik midir? İyilik diyebilmenin kosullari var mıdır?) Kahramanın ağzından düşünmüş, düşündürmüş. Hatta küfretmiş tüm kendini iyi zannedenlere. İyilik diye başımıza kakılanların veyahut iyilik diye sattiklarimizin bir tatminden ibaret olduğunu kitabın her köşesine bir früktoz tadında yedirmiş. 13+ Her yaştan insanın okuyabileceği, kolay ve sürükleyici bir anlatım. *Sonradan ilave şeker tadı veren tek kısım: "S.kerler" ifadesinin fazlalığı. Kadının her koşulda istismara açıklığını/korkusunu vurgulamak için de olsa fazlaydı. Bu son sözüm üzerine: "Her b.ka karışmasanız olmaz." diyor Ülker Abla.
Edebiyat
Ülker AblaSeray Şahiner · Everest Yayınları · 20213,433 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.