Kitaba Zeytin Ağacı dizisi ile denk geldim. Abartılı buldum fakat okumak istedim.
Bu kadarını beklemiyordum.
Hüngür hüngür ağladığım sayfalar oldu. Ne çok yük binmiş omuzlarıma sadece ailem yüzünden. Çok fazla büyütmüşüm acıları içimde ve her biri ben yüzünden sanmışım. Fakat beklemediğim şekilde kitap bittiğinde ben de rahatlamış hissettim. Çok güzeldi. Aileniz sebebiyle üzerinizde bir ağırlık hissediyorsanız kesinlikle tavsiyemdir. Acılara tanık olmamışsanız sizin için bir şey ifade etmeyebilir. Şimdiden iyi okumalar. Mark WolynnSeninle Başlamadı