Kitap 15 yaşında bir lise öğrencisine felsefe tarihini anlatmaya ve bu yolla da bize felsefe öğretmeye çalıştığı için haliyle dili çok anlaşılır. Böyle olması başlangıç seviye yahut 0 felsefe bilgisine sahip olanlar için çok iyi olmuş. Ancak belirtmek gerekir ki orta yahut ileri seviye bir bilgi arayışındaysanız size çok bir şey katmayacaktır. Etrafınızda okumaya yeni başlamış , araştırmak isteyen kişilere kesinlikle hediye edebilirsiniz.