8/10
·680 syf.··
Beğendi
·
2017 12. kitabı
Okuduğum en orijinal fantastik kitaptı diyebilirim.Bence Alacakaranlık serisinden çok daha sürükleyici ve ilgi çekiciydi.Başkarakterin (Göçer ve Melanie'nin)çatışmaları çok iyi yansıtılmış.Karakterlerin birbirleriyle iletişimi,değişimleri başarılıydı.Her ne kadar seri kitapları sevemesem de devamının gelmesini istediğim bir kitaptı. Umarım hakettiği başarıyı yakalayan bir eser olur.
Edebiyat
GöçebeStephenie Meyer · Epsilon Yayıncılık · 20135,7bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.