9/10
·381 syf.··
2022 5. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 01 Eylül 2022 00:00
Kitabı okurken kendimi özellikle kitabın sonunda çok daralmış ve buhrana girmiş bir şekilde buldum.Baş karakterin yaşadığı olaylar ve ülkedeki insanlara baskı,diktatörlük,kuralcılık beni sanki çıkmaza sokmuş gibi hissettim.İnsanların en özel alanlarında dahi devletin onları takip ediyor oluşu çok kötüydü.Bunların tam tersi olarak bu uygulamaları destekleyenlerin olması(ya da desteklemeye zorlananlar da diyebilirim)ve insanların birbirlerine iyice yabancılaşması beni çok üzdü.İster istemez kendi ülkemizle ve farklı ülkelerle karşılaştırdım bu distopyayı.Kitabın sonunun kötü bitmesi,Winston'ın kandırılmaya çalışılması da cabasıydı.
Distopya
1984George Orwell · İlya Yayınevi · 2003200,2bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.