·158 syf.····Okunma: 15 Ekim 2022 00:00 Kendimi o kadar olayların akışına kaptırdım ve bütün umutsuzluklarda ben de o kadar umutsuzluğa düştüm ki anlatamam.Orta kalınlıkta bir kitap olmasına rağmen sanki seneler boyu süren bir süreçti benim için onu okumak.Baş karakterin tamamen aç kalmama üzerine odaklı olarak hayatını idame ettirmeye çalışması,çok güzel yazma yeteneği olmasına rağmen iş bulamaması,bu sürecinde geçirdiği sinir krizlerinin olması ama yine de pes etmemesi o kadar güzel işlenmişti ki.En beğendiğim kısımsa karakterimizin ne yaşarsa yaşasın tırnak içinde 'helal' para kazanmaya devam etmeye çalışması,namusundan şerefinden ödün vermemeye çalışmasıydı.Para bir şekilde gelir ama ahlakım olmazsa ben bir hiçim der gibiydi kendisi.Çok sevdim,daima aklıma kazınmış olan eserlerden birisi olarak kalacak.