·408 syf.····Okunma: 17 Ocak 2023 01:51 İlk gördüğümde benim tarzım olmadığını düşünmüş ve klasikler arasında daraldığım bir dönemde kafa dağıtmak adına okumaya başlamıştım,kitap sanki ablanız, kız kardeşiniz veya anneniz anlatıyormuşcasına samimi yazılmış,bir çok mitolojik olayı ve karakteri en yalın haliyle anlatması da benden bir artı fakat ecnebilerin pacing dedikleri muhabette yazarın acemiliği çok bariz belli, gençlerin beğendiği bir kurgu romana göre verdiği mesajlar ve akıcılığı açısından değerli bir kitap olduğunu düşünüyorum,7/10