·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2023 15:23 Aşk ve Gurur çok uzun zamandır okumak istediğim fakat sürekli ertelediğim bir kitaptı. Sonunda final haftamda kafamı dağıtmak için okumaya karar verdim ki kitabın akıcılığından kısa sürede soluksuz okuyarak bitirdim. Olay her ne kadar kızları için zengin koca arayan annenin uğraşı olarak gözüksede öyle değil bence. Kitap içinde Elizabeth’in önyargısının ve Darcy’nin gururun nasıl da ortadan yok oluşunu; sonunda ikisininde karakterlerini törpüleyerek birbirlerini anladıklarını ve aşık olduklarını görüyoruz. Kitabın dili oldukça akıcı ve gereksiz betimlemelerden uzak sade bir dili var. Dönem kitaplarını çok severim ki çoktan favori kitaplarımdan biri oldu diyebilirim.