Okuduğum ilk Alexandre Dumas kitabı oldu #k:4350. Tek kelime ile bayıldım! Okumaya ilk başladıktan sonra bir süre fırsatım olmadığı için okuyamasamda bugün gece elime aldığım Siyah Lale yi tam olarak 4 saatte bitirdim. Çok akıcı çok güzel bir dille yazılmış inanılmaz akıcı bir roman! Okurken bir kaç yerde bence okuyucuyu çok etkileyecek şekilde olay akışı sağlanmış. Hani nasıl desem bazen okurken olaylara sinir olup sonra nasıl sonuçlandığını görünce içinizin yağları erir ya, işte bu anı iki üç kere yaşamışımdır! Tek diyebileceğim gerçekten okunması gereken bir klasik!