Sadako ve Kağıttan Bin Turna Kuşu Bazıları bu kitaba çocuk kitabı diyor. 10 yaşındakilerin okuduğu bir kitabı neden okuduğumu soruyorlar. Ben onlara katılmıyorum. Bu kitap 7’ den 70’e herkesin okuması gereken bir kitap bence. Beni düşündürdü. Umut etmediğim günlere bu kızı okudukça utandım.Bu kitabı beğenmemek veya unutmak olanaksız…