Puan vermedi·216 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2023 15:44
Okuduğum ilk Japon edebiyatı eseri. İçinde karmaşık bir olay örgüsü barındırmayan kitap, 19 yaşındaki bir gencin içsel yolculuğunu anlatıyor. Yazar zaten bir roman yazmadığını vurgulamış, o yüzden olay akışına takılmamak gerek. Kitabın sonu birden geliveriyorlar ve okurda ‘ Nasıl yani böyle mi bitti?’ hissi uyandırıyor. Baş karakterin iç konuşmaları ve ruh dünyası o kadar güzel işlenmiş ki olay örgüsü zihinde o kadar da ter tutmuyor. Belki yazarın, belki çevirmenin başarısı. Ben çok çok beğendim. Bu iç hesaplaşmalar çok akıcıydı ve kitabı okumak 2 günümü aldı sadece. Bu tarz ruhsal çözümleri sevenler için tavsiyedir.
Edebiyat
MadenciNatsume Soseki · Jaguar Kitap · 20181,467 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.