Epeydir inceleme yazmadığımi fark ettim. Bu kitap hakkında nasıl olur da iki satır yazmam?
Necip Fazıl üstadın geçmişi hepimizce malum. Benim geçmişim de bana malum. Haliyle mesele başka yerlere gidiyor gönlümde.
Ruhen ve kalben en dibi gördüğü anda öyle bir zât ile tanışıyor ki üstad... O zâtlar ki, görülünce kişiye Allah'ı hatırlatır. İşte üstadın o anda mürşidi ile tanışması ve sonrasını bu kitapta okuyoruz. Seyri süluk yapan herkesin geçtiği o yolun hikayesi. Allah için sevmenin hikayesi...
Kamil bir Mürşid tabiri caizse insanı nasıl çarpar, nasıl kendinden geçirir, burada okuyup birazcık da olsa tahayyül edebilirsiniz.
Şiddetle değil, muhabbetle tavsiye ediyorum.