Çok sevdiğim bir arkadaşımın ısrarla oku dediği bir kitaptı. Onun önerisiyle başlamak hem heyecanlandırdı hem de beklentimi yükseltti. Kitapta bir adam bindiği gemide bir doktorla tanışıyor ve doktorun, duygularının her zerresini yoğun şekilde betimlediği hikayesini dinliyor. Benim için özel bir kitap oldu. Kitapta amok koşucusunun değinilen tanımından da etkilendim. Galiba hayatımızın belli dönemlerinde hepimiz birer amok koşucusu oluyoruz.