Puan vermedi·50 syf.····Okunma: 21 Aralık 2022 12:15 Bu kitabın yeri bende apayrı...
Kitabı her açışımda , sayfalarını her çevirdiğimde kokusu hep aynı geliyor ve bu koku yüreğime dokunuyor.
Kitap şiirlerden oluşuyor. Şiirlerin içersinde kayboluyorsunuz, o kadar içten ve anlamlılar ki...
"Uçlarda Dolaşan Bir Çakırkuşunun Yakarışı" şiirinin şu kısmı çok hoşuma gitti:
"Keşke ben de yanında olsaydım
İki keman kaş boyu yaklaştırıp gözlerimi lambaya Fitilin ucunda raks eden aleve dalsaydım
Işık sana ne dedi gökyüzü ne fısıldadı
Konuş benimle Hümeyra"
Sitare şiirinin yeri tabiki sol köşemde duruyor:)
Kesinlikle tavsiye ederim. Şu dünya telaşesinden birkaç saatte olsa yüreğinizi kurtarır.