Tiyatro eseri olmasına rağmen önyargıyla okumaya başlasam da çok sevdiğim ve bir çırpıda okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. Sürükleyici ve insanı düşündüren bir eserdi. Kitapta bol bol aşk acısı var. Martının sembol ettiği şey kitabı daha da farklılaştırmış. Okurken işte “hayatın gerçekleri” dediğim pek çok sahne vardı. 4 perdeden oluşan bu tiyatro eseri kitaplığımdaki sevdiğim eserler arasında yerini aldı.