Elimde değil, bazen işte böyle üzerimde bir işaret olduğunu, her türlü müsibetin de bu işaret aracılığıyla gelip beni bulduğunu düşünüyorum.
Sayfa 173·Kitabı okudu
·
25 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kendimizi çok büyüttüğümüzle alakalı ben de aynı kanaatteyim bununla birlikte çoğu işte aksilik çıkınca insan yine mi diyip düşünüyor doğrusu
Rock Lee
Gönderi Sahibi
Maalesef ama iyi düşünmekte çok kolay olmuyo tabi
Tecrübeyle sabittir. Nedendir bilmem ama aksilikler sanki köşe başlarında belli insanları bekliyor.
Rock Lee
Gönderi Sahibi
Bana da öyle geliyo ki kendimizi çok büyütüyoruz, bazen olaylar sadece oluyor zaten nokta kadarız evrende