·336 syf.····Okunma: 23 Ocak 2023 14:41 August Pullman, yüzündeki fiziksel bir bozukluk sonucu normal görünmeyen ve şimdiye kadar evde eğitim gören bir çocuktur. 5. sınıfa geldiğindeyse artık gerçek bir okula başlar. Hem yeni çocuk olmanın sıkıntıları hem de fiziksel görünümü yüzünden pek çok sorun yaşayacaktır. Bu zorluklar sadece August'u değil, çevresindeki herkesi etkileyecektir.
Spoi
.
August.. Hayatın ona bir oyunu sonucunda farklı olmak zorunda kalan bir çocuk. Sokakta farkedildiğine çığlıklarla kaçılan bir çocuk. 5. Sınıfa kadar evde eğitim almak zorunda kalan bir çocuk. Zorbalıklarla boğuşan bir çocuk. Ama o sadece bir çocuk.
Hepimiz kendimizin daha üstün olduğunu kanıtlamaya çalışırız. Ne olmuş ki o güzel değilse, başarısızsa? Zorbalık, sadece özgüvensiz insanların kendi kusurlarını kapatma yoludur. Julian da o çocuklardan biri. Aslında onun için de hayat zor. Annesi sırf görünüşü yüzünden bir çocuğa "engelli" tanısi koydurup okuldan attırmaya çalışırken Julian ne kadar iyi bir insan olabilir ki? Peki Julian zorbaysa, salgın dedikleri o hastalığa yakalanmamak için August'tan kaçan çocuklar ne? Acaba tek hata zorbalığı başlatanlarda mı?
Peki ya Olivia? O da bir çocukken kardeşi olduğunda yalnız bırakılmadı mı ailesi tarafından? En heyecanlı günlerinde yalnız değil miydi? Arkadaşları bırakmadı mı onu?
Peki kim duydu Via yerine Olivia olmak isteyen o kızın çığlıklarını? Kim gördü karanlığın içine batmış Julian'ı?
Belki kitapta kimse görmedi onları ama biz görelim olur mu? Koskoca gökyüzünü tek bir Güneş aydınlatabiliyorsa o güneş neden biz olmayalım? Neden kötülüğün arasında kendi ışığımızı söndürmek zorunda kalalım ki? Birileri ışık saçsın ki onlar da aydınlanabilsin. Şimdi ışık olma zamanı.