·128 syf.····Okunma: 24 Ocak 2023 22:17 Okuması oldukça kolay bir kitap fakat benim gibi psikolojik durumunuz iyi değilse okumanızı tavsiye etmem :')
Kafam dağılır, hikâyeleri tek tek okurum hem odaklanırım dedim daha da kederlendim. Kitaptaki hikâyeler adeta size ölümü düşündürmek, yakanıza yapışmak için bir araya getirilmiş gibi. Ben zaten obsesyonlu olduğumdan pek hoşnut olmadım elbet fakat çok güzel ve ince yazılmış olduğu kesin. Sabahattin Ali asla pişman etmiyor her zamanki gibi. Hasanboğuldu hikâyesi son hikâye idi ve favorim oldu ve gerçekten çok düşündürdü beni, düşünülmüş ve etkileyici idi.