Aklımda cevaplanması pek de mümkün olmayan sorularla beni baş başa bırakan bir kitaptı. İçimizde bir yerlerde hep bir gitmek hissi vardır ya çoğu zaman. Bazılarımız bunu yoğun hisseder , bazılarımız da farkına bile varmayabilir. İşte Tezer Özlü “gitmek” gibi çok basit gibi görünen eylemi sonuna kadar yaşamış biri ve bize bunu tercüme ettiğini düşünüyorum.