Kitap enduluslu bir gezginin kuzeybati, orta afrika, misir, istanbul ve roma'da gecen yillarini anlatmakta.Her yili o yila dair yalnizca bir olaya deginerek anlatmasi surekli canli bir olay orgusu saglamis ancak duygu ve dusunce gelisimi acisindan okuyucuya pek bir bilgi vermemis. Ayrica kitap gercekten leo adindaki gezginin yazilarindan yola cikarak yazildigi icin bazen okuyucu gezi yazisi okudugunu dusunebilir.