Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 28 Ocak 2023 20:27 Yazarın gözünden kuzeye doğru yaptığı yolculuğu anlatıyor. Şuraya gittim, buraya gittim, şu dağa çıktım, bu kadar yol yürüdüm gibi cümleler vardı. Günlük tarzında gittiği gezdiği yerleri yazmış ve sonlarına birer şiir eklemişti. Çünkü yazarımız aynı zamanda bir şair. Ben kitaptan pek bir şey alamadım. Japon edebiyatına ilgisi olup ayrıca orayı gezip görmek isteyenlerin ilgisini çeker diye düşünüyorum. Keyifli okumalar dilerim.