Hayatımda okuduğum en iyi kitaplarda net bir şekilde ilk 5e girer.Lennie beni çok etkiledi karakter olarak.Kitabın sonu çok trajik bitti açıkçası.Kitabı beğendiyseniz filmini de mutlaka izleyin(kafanızda kitapta canlandıramadığınız şeyleri görmek açısından).