Ateşi Yakalamak
Puan: 5/5
#kitapyorumu :
Serinin ilk kitabını okuduğumda yazarın kurmuş oldu dünyaya, yaratmış olduğu Açlık Oyunları'na hayran kalmıştım. Kitabı okumadan önce filmini izlemiştim o yüzden seride başlangıç kitabında hiçbir şey beni şaşırtmamıştı. Ama ikinci filmi izlememiştim o yüzden kitabı okurken öyle büyük bir heyecan yaşadım ki anlatamam.
Başkaldırı, isyan... Kitabı anlatacak olsam bunları seçerdim. Katniss karakteri öyle güzel yazılmış ki her kelimesine ayrı hayran kaldım. Ama beni kitaba bağlayan asıl karakter kesinlikle Peeta. Aşkını, Katniss için hissettiklerini tüm kalbimle hissettim. Ben kitabı, karakterleri, yazarın oluşturduğu dünyayı çok sevdim. Fazla uzun bir yorum olmadı kusura bakmayın. Sizlere de bu dünyaya ortak olmanızı tavsiye ederim.