Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 16 Kasım 2022 22:12 Öncelikle kitabı çok ama çok beğendim. Uzun soluklu bir hikayenin anlatıldığı kitapta ırkçılık, insanlar arası statü ayrımı gayet sade ve anlaşılır bir şekilde işlenmiş. Kitap karakterlerinin her birini ayrı ayrı benimsedim bir kişi hariç... Avukat bir babanın hem davasıyla hem de çocuklarıyla ilgilenme biçimi çok hoşuma gitti. Yer yer kocaman gülümsemeyle yer yer gözyaşlarımla okuduğum bir kitap oldu. Kitap başından sonuna kadar aynı çizgide ilerliyor. Bu bazılarını sıkabilir fakat bana sıkıcı gelmedi. Olay örgüsünün bu denli kılçıksız anlatılması aksine kitabın içine girip uzaktan olan biteni izliyormusum hissini verdi. Bittikten sonra da uzunca bir süre etkisinden çıkamadım.