Okurken biraz sıkıldım ama sıkılmamın tek sebebi türün bana hitap etmemesiydi.
Kitap genel olarak durağan. Konusu gereği geçmişte yaşanılanlara fazlaca değiniliyor ve olaydan çok düşünceye yer veriliyor.
Narsist psikoloji ve narsist insanların çevresindekilere verdiği zarar çok güzel anlatılmış. Psikoloji sevenler, bu kitaba bayılacaksınız.
Sonu benim için çok gizemliydi. Son elli sayfa kala bile ne olacağını tam olarak kestiremedim. Aklımda onlarca senaryo aynı anda uçuşuyordu ve bu uzun zamandır yaşamadığım bir şeydi. Sondaki sürpriz ise hikayeyi ezmemiyor, aksine sona giderken olduğunuz üç yüz sayfayı daha da güzelleştiriyor.