Kitabı yeni bitirdim sayesinde bağlanma stilimi ogrendim ilişkilerde hangi hataları yapma ihtimalim olduğunu net olarak gördüm. Gerçekten savunma mekanizması olarak arkadaşlık ilişkilerimi bile etkiliyor bu bağlanma stilim. Bir partneri olanlar için kitabı okumak daha mantıklı olmakla beraber ilişkisi olmayanlar için de bağlanma stillerini görmeleri açısından yararlı olur diye düşünüyorum. Mutlaka herkes okumalı çünkü bağlanmak insanın doğasında var.