·172 syf.····Okunma: 31 Ocak 2023 00:59 Birçok yönden okuduğum en acayip kitaptı. Şimdiye kadar kötü birinin ağzından yazılmış bir kitap okumadım. Genelde kitaplar kahramanın ağzından ya da ilahi bakış açısıyla yazılıyor ama bu kitabın anlatıcısı ciddi manada kötü birisi. Bir kötünün anlatımıyla kitap okumak çok ilginç bir deneyimdi. Kitabın dili de çok değişikti. Çok ciddi ve korkunç olaylar olurken kullanılan dil yüzünden ve kötü ana karakterimizin gamsızlığı yüzünden ciddi kalamadım. Tek söyleyebileceğim baya baya farklı ve özgün bir kitap, herkesin hoşlanmayacağı bir eser ama ben sevdim.