·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2023 14:13 Son zamanlarda okuduğum en ilginç roman. Toplamda 116 sayfa ve bir kaç saat içinde biten akıcılıgı ve dili oldukça iyi bir roman. Erlend Loe yeni yeni edebiyat hayatına giren Norveçli bir yazar. Bu romanı dünyanın ve insanlığın gidişatına yönelik bir başkaldırış. Loe romanın' da doğanın sahibinin kimse olmadığı ve bundan insanların yararlanarak para kazanmalarının yanlış olduğunu anlatıyor. Dünyayı aç gözlü insanların değil doğa ile barışık insanların kurtarabilecegini belirtiyor. Bongo adlı bir geyik ile arkadaşlık kuruyor. Tabi Rogers, Sağcı adam, Düsseldorf gibi karakterleride unutmamak gerek. Okunur. Tavsiye ederim.
#erlendloe #doppler #okudumbitti