·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ocak 2023 00:00 Yazarın okuduğum (dinlediğim) ilk kitabı ve iyi ki de okudum. Esprili kalemine bayıldım. Tabii ki bunda seslendirenin de oldukça pozitif etkisi vardı ama okusam da ayni keyfi alacağımdan eminim.
Bazı kısımları tahmin edilebilir olmasına rağmen gayet akıcı ve sıkmayan bir roman.