MALAYANİDEN SAKINARAK YAŞAMAK
. (Peygamberimiz) “…….. Yarın, kıyâmet gününde bana kavuşmak isteyen, elini ve dilini bu dünyada iken gereksiz şeylerden korusun.” .
Sayfa 51 - AİLEM YAYINLARI, İSTANBUL 2008·Kitabı okudu
·1 alıntı·
23 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Gereksizlik bazen bir şeyin sadece kendisi olduğu gibi bazen de bir şeyin ölçüyü aşan kısmıdır. Bu, kişiden kişiye de değişebilir tabii…Eğer ölçüye dikkat etmezsek, işin gerekli ve faydalı olan kısmını da zamanla kaybedebiliriz… Zaten aşırılık içinde yaşıyorsak bir şeyi, kaybetmemişsek bile aşırılığımız, o şeyin faydasının bizi bulmasına engeldir. Diye düşündüm, düşünüyorum. Bu noktada bir alıntı söz geldi aklıma: “Her şey zehirdir, mühim olan dozdur.” .