Kitabı son derece ağır okudum. Kitapta genel olarak yaşanılmış anılara ve bir aşka isyan var. Ayrıca arkadaşlık kavramına ve yalnızlığa itilmeye dair de uzun bir bölüm var. Kitap başından sonuna kadar bu konular üzerinde ilerliyor. Bazı noktalarda tavsiyeler var ancak bu tavsiyeler de klasik instagram motivasyon sayfası tavsiyeleri ötesine geçmemiş. Beğendiğim tek nokta yazarın kitabın sonunda en azından ettiği isyana karşı toparlandığını aktardığı kısımdı. Ahmet Berkay BiliciKaideye Tamah Etmeyen İstisnadır HayatNilgün Bodur