9/10
·60 syf.··
2023 18. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 01 Şubat 2023 16:39
Beni ikinci kez inceleme yazma mecburiyetinde bıraktığı için 1000K'yı en kalbi duygularımla kınıyorum. Nikolay Gogol'ün hikayesinde, burnunu arayan adam gibi ben de kaybolan incelememi ümitsizce aradım durdum. Sonuç?Bulamadım ve ikinci defa yazıyorum... Bereket versin, birkaç haftadır Rabindranath Tagore eserleri sayesinde Hindistan'da bolca meditasyon yaptım ve sevgi dilini öğrendim. Yoksa ben de bilirim camı çerçeveyi indirmesini. Ama ne dedik? Sevgi dili dedik... Abdurrahman Seyhan , Bir münibüse doldurduğu filozoflarla beraber (şoför de dahil) aydınlık bir yola koyuyor bizleri. Yani bu kitaptaki ilk hikayenin "Aydınlık" olması tesadüf değil. Yol uzun ömürler kısa... İrili ufaklı hikayelerden ve toplamda 60 sayfadan oluşan bu kitap, ismini kitapta geçen bir hikayeden almaktadır. Yeni yazarın kitap yazma cüretkarlığı, meyvesini vermiş ve nihayetinde tek solukta okuyabileceğiniz bir kitap oluşmuş. Beğendiğim ve kendimden çok şey bulduğum mini ama güzel bir seyahatti benim için. Siz değerli okurların da 1 saatini ayırmasını temenni eder, Abdurrahman Seyhan'a beğendiğim bu kitap sonrasında, kaleminin aydınlığında nice kitaplar yazma kabiliyeti ve gücünü dilerim.. İncelemeden çok kandil mesajı gibi oldu yahu:) Ne yapayım, cümle dağarcığım buna müsade etti. Yoksa ben de, kalemi yere sağlam basan, fuları boynuna dolamış, gözlüğü hafiften aşağıya inik, ağzında sönük piposuyla eline aldığı kitabı ilmek ilmek arşınlayan gözü pek bir eleştirmen gibi alt yapısı ve teknik bilgisi bol bir inceleme yazmak isterdim... Olmuyor, Bilge birinin dediği gibi "Değiştiremediğin şeye takılma" İyi okumalar dostlar Sevgi içimizde.
Dut Ağacının AltındaAbdurrahman Seyhan · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık (KDY) · 2022223 okunma
··
3.444 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yok aksine gayet kıvamında ve güzel bir inceleme olmuş. Ellerinize sağlık 😊
S erda l
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 🍀
Açık yüreklilikle belirtmeliyim ki incelemeniz sözüm ona yeni yetme bir çok yazara kalem kırdırır cinsten. Nezaketinizi anlıyorum ama kendinizi hakir görmeyiniz Serdal Bey. Saygılarımla 🍀
S erda l
Gönderi Sahibi
Umut hocam ,çok teşekkürler, inanın bu yorumunuz beni fazlasıyla mutlu etti. Bende olmayan bir yetiyi bana yakıştırmanız sizin güzelliğinizden olsa gerek... Tekrardan sağolun🍀🌼
Tam gözünüz aydın diyecektim meğer tekrardan yazmışsınız. Elinize sağlık.
S erda l
Gönderi Sahibi
Çok Teşekkürler 🍀
youtube.com/shorts/Tc9jlahp... Dut Ağacının altı deyince bana bu videoyu hatirlatiyor. Arada izlerim bence pozitif. Abdurrrahman Bey kızmasın ama bu vesileyle soylemiş oldum bunu da😅
Emeğinize sağlık👏
S erda l
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 🍀