·180 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2023 23:32 Bir psikoloji öğrencisi olarak, başından sonuna kadar zevkle, akıcılığında kaybolarak okuduğum bir kitap oldu. Stefan Zweig kalemiyle, Freud'un başlangıç yıllarını kapsayarak psikoloji alanında öne koyduğu eşsiz bulgularını anlatan bir kitap. Üzerine okuduğum, çalıştığım psikolojinin yapı taşı olan konuları anlatırken, aynı zamanda beni kalemiyle çok doyurdu.Aynı zamanda döneminin toplumsal yapısıyla eş zamanlı yazıldığı için Freud düşünce yapısını desteklemeyen insanlara bile farklı bir bakış açısı sunacağını düşünüyorum.