Puan vermedi·56 syf.··
Beğendi
·
2020 37. kitabı
Eninde sonunda gerçek seven herkes ziyan olur. “Sana beni asla tanımamış olan sana” diye başlayan bir mektup düşünün… Anlaşılmayan sevgi açılmamış mektup gibidir… Kitabı ben yazmış olsaydım ancak bu kadar duygularıma hitap ederdi ve kaçıncı okuyuşum bilmiyorum… Küslükse barışılır, gittiyse geri döner, ölmüşse ahiret var. Ama sevmemişse bunun hiçbir yerde çözümü yok… “~Senden başkasını sevmek, sevmeyi düşünmek bile imkansızdı~ “ Anlamayana kelimeler israftır, destan da yazılsa boşadır… Şu alıntı ile sonlandırayım…” ~Seni bir ömür boyu sevmekten asla yorulmadım~ “
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Maviçatı Yayınları · 2019266,9bin okunma
··
287 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.