Bence kitap gerçekten iyi. Okurken sıkıldığım tek bir satır bile hatırlamıyorum. Karakterler muhteşem, eğlenceli ve keşke gerçekte arkadaş olabilsek diyeceğiniz kişiler. Kitap bittiğinde sanki gerçek arkadaşlarım ölmüş gibi içimde boşluk hissetmiştim. Kitap kesinlikle okunmalı.