Kitap ilk 250 sayfada pek bi heyecan vermiyor tessin okuduğum başka kitapları gibi değil daha çok 250 sayfada nakilden tıptan çok bahsediyor sonrasında olaylar gelişince konu olarak sarıyor ancak kitapta bi durgunluk var heycanı çok sonradan hissediyorsunuz, özellikle beni üzen bi şeyde şuanlar:yakov ve abbye sonradan ne olacak? abby iyileşecek mi? hiç bir bilgi yok nötr bana kalsa tess gerritsenın adını duyurduğu kitap bu olmamalı cerrah, çırak ve buz gibi soğuk kitaplarının vurgusu işleyişi daha çarpıcı hikayelerde ilgi çekici çerezlik bi kitap başları yüüznden sıkılıp yarım bırakabilirsiniz gibi geliyor bana... Tess GerritsenHasat