·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ocak 2023 22:38 Kitap genel itibariyle güzeldi. Sonunu merak ettiriyor. Beklenmedik bir sondu benim için. İçeriğinde fazlaca betimlemelere yer verilmiş. Hayatımızın belirli dönemlerinde zorluklar yaşayabiliriz. Fakat mücadele etmeyi bırakmamalıyız. Bıraktığımız an yenik düşmemiz kaçınılmaz olur. Böyle bir anlam çıkarttım. Okurlara tavsiye ederim.