Olay kitabın adından da anlaşılacağı üzere Sarıkamış a yapılan harekatı, o bölgeye ulaşmaya çalışan askerlerimizin yaşadığı zorlukları anlatıyor. Kitapta sürekli aynı cümleleri okuyor gibi oluyorsunuz. Kitabın anlatım dili zayıf.Yapılan betimlemeler yeterli değil. İnsan böyle bir olayı okurken iliklerine kadar hissetmek istiyor. Ben kitabı çok beğenemedim. Daha iyi olabilirdi. Söğüt’teki Çınar