Ankara Polatlı'da askeri eğitimde aksamları canım sıkılır diye yanımda götürdüğüm ve keşke hemen bitirmeseydim dediğim kitap. Kim tavsiye etmişti hatırlamıyorum ama iyi ki tavsiye etmiş. Kitap insanı gerçekten çok etkiliyor. Korku, merhamet ve cesaret gibi duyguların çok güzel anlatıldığı ve özellikle baş karakterimizin arkadaşı ve süt kardeşi Hasan'a yapılanları öfke ve üzüntü ile okuyorsunuz. Tabi buradaki öfke Hasan'a zorbalık yapanlara mı yoksa Emir'e mi olduğunu kitabı okurken anlayacaksınız. Hatta bir ara kitabı sinirden fırlatacaktım ki kitaba saygısızlık olmasın diye zor tuttum kendimi. Kitabı bitirdikten sonra yan yatakta yatan arkadaşa vermiştim 2 günde bitirmişti :) Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini