Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 05 Şubat 2023 01:40 Kitabı bir önyargı ile almıştım çünkü fazla göz önünde olan yazarlar veya kitapları benim genelde ilk tercihim olmaz. Ama arka kısmını okuyunca almam gerektiğini anladım çünkü psikolojik kitaplara hep ilgim olmuştur.Kitaba gelirsek uzun zaman olmuştu böyle ağlayarak ve duygulanarak bir kitabı bitirmeyeli içerisindeki Kenan, Fadi ,Handan her biri aslında gündelik yaşamın içinden insanlar her birini dinlerken yorumlarken ayrı ayrı hissediyor insan yaşadıklarını tabi kitaptaki ana karakter Kenan Bey krallar gibi yaşatılmış zengin ve yakışıklı…Ama her şey göründüğü gibi değil hayat bize geçmişimizden geliyor biz istesekte istemesekte yaşanılanlar heleki çocukken yaşanılanlar bizim kararlarımızı,tercihlerimizi hayata bakış açımızı ve en önemlisi kaderimizi etkiliyor.Ben anladım ki gerçekçi olup dışbenliğin bizim için kayda aldıklarını iyi yorumlamak ve hayata hep onarıcı bakmak gerekiyor.Kaderin sürekli tekrar eden motifini keşfedilmek onu görebilmek ve hayata yeniden rota oluşturabilmek….Bu kitabı ilerde tekrar okumak istiyorum bir roman değil hayatın içinden gerçekçi yazılmış bir eser çok değerli çok anlamlı…