·1025 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2023 18:55 Öncelikle Dostoyevski 'yi yine övmeden duramayacağım. Bu nasıl ince bir zekâ? Bu nasıl bir insanı derinden kavrayıştır? Yine ve yeniden saygı duyup hayran kaldım kendisine. Kitaba gelince,
Birbirinden farklı üç kardeşin kâh ruh dünyasını kâh gündelik yaşantıları önümüze seriliyor. Öte yandan, hepsinin karakterini etkileyen "antipatik" bir baba figürü... İnsanoğlunun içindeki gizil alçaklığı aşama aşama okura yansıtıyor kitap.( Okuma serüvenimde kitap biraz yıllandı tabii:) -kahve dökerek-). Başlamaya cesaret edemiyordum ancak su gibi akıp gitti. Hele de kış ayı olunca Rus klasiklerinin tadından yenmez...