Shakespeare ustadan farklı bir trajedi okudum. Sonunda kötülüklerin ortaya çıktığı ve iyilerin kazandığı Hamlet, Macbeth gibi trajedilerin aksine acı bitti. Ailenin aslında o kadar da sıkı bağlarla bağlanmadığı, iktidarın çok tatlı olduğu ve aslolanın sevgi olduğu söylenebilir belki de bu oyun hakkında.