Puan vermedi·70 syf.··
Beğendi
·
2023 14. kitabı
Elime bir kaç Ömer Seyfettin kitabı geçti, okuyayım dedim. Çocukken kitap okuma alışkanlığımın zayıf olmasına üzüldüm diyebilirim. Öyküleri anlatımı çok güzel. Bu öykünün bir filmini izlediğimi de hatırlıyorum. Bu öyküye gelecek olursak, çocukken bir çoğumuzun yaptığı gibi kötü bir şeyden sıyrılmak için suçu bir başkasının üzerine yıkmak yani iftira ve pişmanlık üzerine kurulmuş. Herkese bir ders niteliğinde. Yapılan bu iftiranın neticesinde ise son pişmanlık fayda vermemiş.
Pişmanlık
KaşağıÖmer Seyfettin · Karbon Kitaplar · 201819,8bin okunma
·
203 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.