Her şeyin bir bedeli vardı. Fakat iyi adımda atılan değişimin... İşte bu çok kötüydü. Bu kitapla aile ve etraftaki baskının olgunlaşmaya yüz tutmuş genç insanları ölüme sürüklemesinin acımasızlığına tanık oldum ve en kötüsüde hâla yaptıklarının farkında olamayan ebeveynlerin haliydi. Evet, böyle birçok kitap var ama bence bu farklı. İçerisindeki diyaloglar olsun, hayaller ve yaşanılanlar olsun hepsi bir ders niteliğinde. Ben dersimi aldım. Sizede öneririm.