Puan vermedi·375 syf.··Beğendi
· Uçurtma Avcısı etkisi altından çıkamadığım kitaplar arasındaydı . Bitirdiğimde içimde bir burukluk bıraktı. Ben Uçurtma Avcısı'nda hüznü doruklarında yaşadım . Yazar çocuksu düşüncelerin saflığını derinden işlemiş her kelimede. Bunun yanında ne kadar zamna geçerse geçsin unutulamayan hislerin , pekte gururlandırdı olmayan davranışları da arkasında durmuş. Ve bu etken de kitabı benim için unutulmaz kılıyor .