Puan vermedi·283 syf.····Okunma: 14 Şubat 2023 23:58 Okudum..okudum da nasıl okudum. Çok keyifle başlamıştım kitaba..Yine betimlemelerin muhteşem olduğu bir Yaşar Kemal kitabı vardı elimde. Yörükleri anlatıyordu. Kışın çukurda, yazın yaylada yaşayan yörükleri..ve o yörükler yine bu kış vakti dışarıda kaldılar. Çok üzgünüm.. Depremi yaşayan bölgeleri anlatıyor. İnsanlarımızın ne zorluklarla yurt tuttuklarını. O gün bu gün alamadım elime kitabı.. Yine her Yaşar Kemal kitabı gibi muhteşem. Mutlaka okuyun.. İnsan Ceren'e kıyar da onu istemediği birine verir mi? Hem de onca insanın canı pahasına.. Kadına verilen değer de muhteşemdi..