9/10
·204 syf.··
Beğendi
·
2017 37. kitabı
Arkadaşımın tavsiyesiyle okudum ve çabucak bitirdim. Sadece sonlara doğru bir bölümde biraz sıkıldım, gereksiz uzatılmış olarak geldi o bölümü. Onun dışında çok beğendim. Çok eğlenceli bir kitap. Kitabın devamı olan Cehennem Çiçeğini de aldım, okuyacağım.
Edebiyat
Oğullar ve Rencide RuhlarAlper Canıgüz · İletişim Yayınları · 202013,2bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.