Arkadaşımın tavsiyesiyle okudum ve çabucak bitirdim. Sadece sonlara doğru bir bölümde biraz sıkıldım, gereksiz uzatılmış olarak geldi o bölümü. Onun dışında çok beğendim. Çok eğlenceli bir kitap. Kitabın devamı olan Cehennem Çiçeğini de aldım, okuyacağım.