Lisede edebiyat hocamızın sınavda sorulacak kitaplar listesinde olan ve en kısa olduğu için aldığım kitaptı. Fakat okurken o kadar çok beğendim ki, iyi ki almışım dedim. Konusu gerçekten çok güzel, insana önyargının nasıl bir şey olduğunu çok acıklı bir şekilde anlatıyor. Kitabın sonunda gözlerimin dolduğunu hatırlıyorum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.